Cel mai cutremurator sentiment din lume apare atunci cand privesti pe cineva la care tii cu adevarat si esti constient ca simte acelasi lucru pentru tine.
  • Tu esti lumea mea , sufletul meu pereche , viata si dragostea mea. Mi-e dor de tine !
  • Dragostea este asemeni unui munte … Greu de urcat dar , atunci cand ajungi in varf , panorama este nemaipomenit de frumoasa !
  • Daca visele nu ar fi vise , Daca visele ar deveni reale , Acum as fi in bratele tale. Distanta ne poate desparti, doar ea, Caci tu esti mereu in inima mea !
  • Pentru ca mi-ai ascultat cuvintele plicticoase, fara sfarsit te iubesc
  • Este frumos sa iubesti pe cineva.Poate si mai frumos este sa fii iubit de cineva.Dar , atunci cand doua fiinte umane se iubesc una pe cealalta , frumusetea este desavarsita.
  • Nu-ti ingadui sa te indragostesti de cineva alaturi de care sa poti trai , ci de o persoana fara de care nu poti trai.
  • Dragostea nu consta in gasirea omului perfect , ci in descoperirea persoanei imperfecte pe care o vezi drept prefecta.
  • Intalnirea ta a fost un semn al destinului , prietenia ta a fost o alegere a mea , dar dragostea mea pentru tine nu a mai depins de mine.
  • Dragostea nu presupune numai intalnirea persoanei potrivite , ci si crearea unei adevarate relatii de cuplu.Iubirea nu consta in cat de mult iubesti la inceput , ci in cat de mult iubesti pana la sfarsit.