admin'

deci am visatt cum am avut un viss'in care discutamm cu cineva ce este adevarata fericire la care mia spuss cind te vei trezii o vei vedea 'eu surprins dar de ce pina acum nu am vazutoo'de ce acum o sa vad'la care mia rs tu mereu esti fericit 'dar pur si simpluu nu vrei sa o incelegiii''sa incelegi aceasta fericiree''la care eu'dar parca mereu sunt tristt 'si ash putea spune ca nu sunt cu adevarat fericitt' la care imi spune trezestete''eu mam trezit in visul meu'si aud o vocee estii fericit ''pai ce sai rs 'rs sunt lla fel tristt' nu am pe nimenii care sa ma iubeasca sami ofere acea minghiere de care am nevoiie acum' nu am  pe nimeni si nimik'macar cu cine vb nu am ''si ce crezii cami zicee tu potii oferii iubire 'iubireee da sigurr pott 'vreii sa fii cu adevarat fericitt ''? si sigur am rs ca da ''nu preferr sa fii trist din cauza asta...si am auzit aceste cuvinte iubestetii inima;si mam trezitt 'sincer nici o data nu mam ghinditt cum satii iubestii inima ca sa fii fericitt''si abia acumm 'am inceles ft putin ce a avutt in vedere cu cind o sa te trezestii o sa simtii adica advarata fericire adica aicii a avut in vedere inima este aacell trezitor care sta la baza adevaratei fericirii'de la care noi ne trezim in fiecare dimineata de la batailee ei in pieptt ce ne permite sa traim dar sa traim este o adevarata fericiiree...restu sunt doar starii sufletestii...